klåfingertant

när jag kom till torget igår kväll
hoppades jag att min cykel skulle vara hel.
jag hoppades på att båda hjulen och min älskade cykelkorg skulle vara kvar.
och till min lycka var dom det!!!

eftersom det var mörkt skulle jag sätta på min helt nya oanvända cykellampa.
men, trotts att den varit fastskruvad var den då borta!

för i helvete håll fingrarna borta från andras saker!!!



hur kan du säga att jag ska sluta klaga och glömma dig? hur ska jag kunna glömma dig när varenda hållplats mellan markland och torget påminner mig om dig? hur ska jag kunna glömma dig när dina kläder ligger i mitt rum? hur ska jag kunna glömma dig när du är den enda som har sett på mig på riktigt? hur i helvete skulle det gå till? är du en sån som bara kan glömma och gå vidare? berätta i så fall hur man gör för jag har  inte fattat!!! jag klagar för att jag har insett att jag inte kan må såhär. därför ifråga sätter jag om jag är värd det. du har sagt att jag får vara arg på dig och nu när jag är det säger du bara sluta, jag orkar inte.  du ger mig enorma skuldkänslor! det är väl inte meningen men det är så det är. jag älskade dig så mycket och sedan efter ett sms fick inte känslorna finnas kvar. hur ska det gå till?

jag vill säga att du kan dra åt helvete men jag skulle inte mena det. jag är bara väldigt arg just nu.



nu ska jag äta clementin men inte promenera. tyvärr. jag hade verkligen behövt ha lite terapisamtal idag. så nu när jag inte får det kommer allt gå åt helvete ikväll. kommer jag kunna hålla tårarna borta? detta blir spännande! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Förstår precis hur du känner, det enda som fungerar är tid...tror jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback