man kan skymta en julgran bland höstlöven...

varför har jag så lätt till tårar idag?
jag är glad, är glad, glad glad, glad.

det var så kallt på isen. inte bara kallt utan kallt också
sofia och anna var inte där. inte alicia eller elin heller.
då blir det kallt kallt

jag får inte träffa anna ikväll. hur ska det gå?
svenssonsvensson på lördagar har ju blivit tradition!
hur ska jag klara mig?

vi ska i alla fall äta ikväll
jag emma och gabriella.
det blir bra, brabrabra...

fan, jag måste hitta på en affirmation.
ska kolla på sofias lista.

image108

palefaces i stockholm
fan va roligt vi hade, övertrötta som vi var.. hahaha

Kommentarer
Postat av: ElinBelin

vem är alicia och elin? lalala, jag har vart borta alltför länge...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback