Nytt och frächt?

jag har nu under snart ett dygn fixat och trixat med html koder och färgkombinationer. när jag äntligen kände mig nöjd kom jag på att jag skulle vilja ha lite mysigare typ höstfärger men det orkar jag inte trolla fram nu. fan, jag vill verkligen för det är faktiskt roligt... f
år se om det blir av senare ikväll. först ska jag göra te, mycket te. och sedan plocka frm samhällsboken och läsa igenom de 25 prov sidorna hällst två gånger. jag får se om jag orkar. fast om jag bara läser en gång kommer jag hinna kolla på kvällens alla bridezillas avsnitt. med början klockan åtta, om en timma. hm får se hur detta går.

sofia jag måste säga en idé till dig! påminn mig. fast det är absolut inte bråttom egentligen, skit samma påminn mig iaf!!!

puss hejj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback