oförlåtligt

Promenad med madeleine. skvaller, seriösta samtalsämnen och sedan detta!

det som inte får hända har hänt, det händer och det kommer alltid hända..
det är oförlåtligt. allt beror på att det finns människor utan samvete.
hur ska det funka? hur ska man lösa problemen? eller ska man ge upp det?
vad fan tänker dom med???
det kommer för nära, det är klart att det gör.
som sagt det är inte konstigt om den trånga människosynen blir trängre.
man kan inte klandra dem. det går inte.
jag fattar men jag tänker ändå efter man får inte dra alla öven en kant.

Madde har insett vad bloggberoende är : )

nu ska vi försöka fixa våran layout!! vi kommer sitta heeeela natten. underbart

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du har rätt, man ska inte dra alla över en kant men jag har ändå förståelse att om det lätt kan bli så.. håller du inte med mig?

Postat av: Madeleine

Japp, jag vet vad bloggberoende är!

2007-10-12 @ 23:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback