vackra spårvagnar

hela vägen hem gjorde jag bloggrubriker av saker jag såg. men jag tänkte inte på vad inlägget skulle handla om. jag fastnade iaf för rubriken vackra spårvagnar så det blev det. veckans plågor är nu över! och jag känner mig så lättad! svenska redovisningen gick okej, även om den säkert blev lite tråkig att lyssna på. och jag kände mig ju inte helt lost på samhällsprovet. jag svarade på alla frågor även om jag säkerligen kunde utvecklat mig mer på dem sista. det är ju där mvg´t faller. min lathet och okunskap ang analys. nu ska jag slippa vara apatisk mera. för maten äntligen klar! jag och pappa är ensamma så det blir myspys! : )


Kommentarer
Postat av: Mici

Vad fin bloggen blev! jag har ju en bild bakom rubriken, och man typ hittar en bild på nätet och sen lägger man in html-koden på ett ställe där det står background (man får skriva url innan också)...typ nåt sånt. men jag skulle vilja ha egentagna bilder men det vet jag inte hur man gör...haha vad långt och krångligt det blev!

Postat av: maja

bra att det gick bra på provet :)

2007-10-12 @ 19:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback