-Jag kan röka en stund med dig om du vill..

(nej jag röker inte)





jag äter nötter och mår bra, åtminstånde intalar jag mig det. det beror ju alltid på vad eller vem man jämför sig med. jämför jag med mig själv mår jag åt helvete. jämför jag med dig mår jag prima. konstigt hade det varit annars, det är du som har förlorat något inte jag. jag hoppas att du tar mitt gb på allvar. jag menade varenda ord, dem var noga utvalda. sist hade du inte läst orden, jag ska kolla igen. 

jag vill dra här ifrån, åka utomlands. hällst över nyår. 

jag har laddat ner ett så sjukt underbart album. manu chaos nya..
La Radiolina.  bästa låtarna är helt klart politik kills och mundorévès
det är tyngd i dom låtarna. älskar basen.
fan att man inte gick på way out west. hade så gärna sett honom. synd att han spelar i stockholm snart, det lockar så sjukt mycket  och man kommer ju ångra sig igen.

sofia har gett mig mentalträningsövningar, vvi får se hur det går.
självkänslan kan alltid bli bättre enligt henne.

emma och gabbi ska tydligen ut på fredag, jag ska inte med.
men ska vi äta ute på lördag?

försökte installera min box till mitt rum förut. det gick inte. jag skulle kontrollera antennanslutningen, då gav jag upp. så jag hamnade här istället. jag är trött idag men imorgon är jag ledig från skolan (ej från isen) juuuuuuuuust det jag måste skriva ut namnlistan på vuxengruppen annars kommer nåogn (ida) döda mig. ahaha fixar det nu!
sådär, klart :)

andreas varför va du inte i skolan idag??? du skulle ju få krokodilen. jag tog mig förövrigt friheten att döpa honom, Alex blev namnet.


Kommentarer
Postat av: Gabbij

Mm, musik läker, det är så skönt att bara vrida på värsta tunga basen, låten sig helt omringas av den och inte tänka på något annat.. Kent, The sounds, Hives eller Winnerbeck, de är mina heta tips, Jocke Berg FATTAR!
Vem var det som du frågade föresten om vi skulle ut å käka på lördag? Maja, Sofia, eller mig å Emma? Skulle tycka att det var mysigt, om du har lust..
Ha en så trevlig fredag, å använd inte taggarna på isen! puss

2007-09-27 @ 13:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback