Coronation comet ---> Professional

Idag har jag kommit på att mina skridskor är mindre än mina fötter när de egentligen ska vara 10- 15 mm större!haha det är fan inte konstigt att jag har kramp i fötterna varje träning. jag vill bara inte skiljas från mina älskade risport, fatta att jag har haft dom sen jag gick i femman!!! helt galet! och nu är vårantid tillsammans över. eller? jag måste snacka med de husets ekonomiskt ansvariga med. blir det nya så får det bli begagnade. öh, ja..

This is life I guess..
 



ingen restaurang ikväll får mig att överväga att våldgästa anna. : ) vi får se hur det blir.

puss och kraaam

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hello snygging! Synd att det inte blev nått i lördags :( Jag fick minsann höra vad din väska kostade! Anja då! Tänk på det stackars små kossor som fått sätta livet till för att du ska få ditt jaevla mjukis-skinn! (Kanske inte ska säga nått, köpte ett par läderstövlar idag, men de var faktiskt begagnade och kostade bara 30 spänn! Jag är ett shopping-geni.) Vi ska nog klura ut nånstans där du kan få tag i din väst, det sitter ju stora affisher över hela stan på sånna där vinter-saker från Stadium. Skall testa att ladda, öh, KÖPA några låtar från dendär sångerskan du rekomenderade. Ris eller ros? spännande värre.. Ses imorn, pusspuss

2007-09-30 @ 20:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback