course aim

borde göra engelska men det går inte jag har faktiskt försökt!!!
jag vet fan inte vad jag har för mål och vet verkligen inte huur jag ska uttrycka dem på engelska!! vad spelar det för roll? jävla engelska! jag flyr till mano negra och bloggen. vilket jag verkligen inte borde. kommer aldrig bli klar med engelskan. och om jag inte blir det kommer jag ha ångest hela dagen! Fan. Förnuft! jag har läst ut boken jag lånade av emma nu. fan va bra den va, jag kände igen mig i varenda ord. i varenda tanke. Tova heter den. många tårar har fallit mot min kudde när jag haft den boken i handen. Att det ska behöva vara så! att fler ska behöva ha det så! vilket helvete! håller på att bli försyld med. Olägligt. hinner inte det nu. barnen börjar på isen så det kommer bli mycket stillastående i kyla. Kallt. snuvigt och tryck i bihålorna och segt snurr i huvudet va ska det betyda? inte feber än i alla fall.Inte än.  kan inte någon göra engelskan åt mig? vet inte vad jag ska skriva. huvudsaken är ju bara att jag inte blir underkänd något annat mål har jag inte. men hur skriver man det vackert på ett A4? vill inte lära mig det skitspråket! vill åka här ifrån. vill bort bort bort! vill slippa engelskaläxor och uteblivna sms. 




image82
Vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback