GP och Språkdag på ISG

jag pratar inte om det med någon idag. de vet inte att jag tänker på dig hela tiden. eller nu vet de. nu när demläser. men jag säger ingenting jag säger inte det du sa igår. jag kommer alltid finnas för dig antingen du vill eller inte. du inviger mig inte i dina känslor eller tankar. ´därför är det så svårt för mig att förstå. jag kommer väl aldrig förstå ändå. jag borde ge upp. men först ska jag låta dig läka och sedan försöka hjälpa. tycker om dig väldigt mycket...♥♥♥

se GP:s färdiga artikel ang skolans språkdag här:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=371432

Kommentarer
Postat av: andreas

Nej har du gjort en krokodil... Det va mkt snällt anja ! Jag e sjuk men vi ses ju på torsdag.. hoppas den ligger i ditt skåp så du inte glömmer dne på torsdag.. Bra inlägg förresten =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback