konstiiiigt

det är skumt när man hittar musik på iTunes som man absolut inte käner igen. just nu lyssnar jag på typ techno eller något åt det hållet som jag absolut inte känner igen.... det är lite skumt.  jag har tillbringat min dag i skolan och i ishallen, mycket trevligt. söta småfickor som ramlar stup i kvarten... ja, alltså på isen då, inte i skolan.. tyvärr! i skolan lyssnade vi på föredetta ISGaren och språkröret på grön ungdom alexander. mycket bra politik han sprider måste jag säga! :)



det är vacker himmel ikväll, glöm inte att titta ut ni som nu sitter vid datorn.
jag funderar faktiskt på att ta en promenad, vill tänka- vill inte tänka.

Jag skrev ett vykort idag, ett kort med solrosor på till farmor.
på uppdrag av pappa..

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: sofia

hej busfrö. hejdå busfrö !

2007-09-13 @ 20:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback