Spenderade pengar!

sofia får inte veta vad den kostade, min väska, hon blir så tjatig då. hon vill veta, men får inte. jag älskar min väska iaf..  det ljusbruna skinnet är så fint! nu har jag vikarierat två timmar för maria på isen. så jag är ganska trött. ska bli skönt med en slapp kväll framför tvn. mitt stora feta grekiska bröllop står på tablån. efter det får vi se.. kanske går någon kriminalserie.. eller så har jag somnat då. imrogon blior det troligen pasta ute med emma och gabbi annars tänkte jag (och sofia) våldgästa anna, vilket verkade vara okej med henne.. :) anna är mysig hon!! det är också veckans vaktmästare! tyvärr så vet jag inte vad han heter.. :( aja. jobbade kväll på ramberget denna veckan iaf.

image92


jag vill ha en dunväst med, hällst från peak men kan inte hitta dom någonstans. någon som har nåt förslag, kan inte hitta dom på stadium. kan ju prova på intersport. annars får jag prova den på naturkompaniet. pappa har lovat att betala den, vilket är sjut tur nu när jag har spenderat massa pengar på den underbara väskan. det ordnar sig...

andreas vart har din blogg tagit vägen?

hejdå



Kommentarer
Postat av: sofia som inte vill vara mamma...

neee jag är inte din mamma. jag var ju bara lite nyfiken va den kostade. du gör va du vill me dina pengar precis som ja gör va ja vill med mina. men du behöver inte säga om du inte vill. :(
ses imon. puss

2007-09-28 @ 21:30:44
Postat av: Madeleine

Sjuuktligt snygg väska! Den var värd varenda öre =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback