tjuvlyssnat och föreningsmöte!

Läste lite på tjuvlyssnat och fastnade för det här inlägget så sjukt kul :)

Han behövde åtminstone inte "Insert coin" i förhållandet...



Malmö, Gustav Adolfs torg

En kille ~19 berättar för sin kompis om en tjej som han har addat på MSN.
Killen: Jag addade henne från Lunar!
Kompisen: Jaha.. men va fan snackade ni om då?
Killen: Inget speciellt, jag gick rakt på sak och sa "Love is a name and sex is a game, lets forget the name and play the game"!
Kompisen: Hahaha, vad sa hon då?!
Killen: Game over...



Cred: Tav San








tänkte också passa på att göra lite reklam till alla isgare
Friskafamiljen.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag gillar det!;)

2007-09-19 @ 00:32:32
Postat av: sofia

haha tjuvlyssnat is the shit :)

2007-09-19 @ 07:27:24
Postat av: maja

haha jag läste med den. sjukt kul ;D

2007-09-19 @ 13:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback