Våfflor med grädde och hallonsylt är det bästa som finns!

I gott sällskap kan allt bli underbart men fasen inte så underbart som våfflor med vispad grädde och hallonsylt!

idag är det grå himmel som liksom tjatar på mig att jag måste göra engelskaläxan och köpa hörlurar till ljudkursen. Orka?? Fyfan.

jag lyssnar på pirates musik och vill gå på bio. ingenting annat idag, jo gärna gå på café med hampus men möjligheten att han ska höra av sig till fikaakuten är ju inte så stor. Tyvärr.

Jag och maja hade slottskogsrinkens café igår. det gick bra. men va kallt om tårna. sedan träffade jag emma gabbi. Och maja igen :)
Vi åt som sagt våfflor och tittade på smala sussie. funderade över låttitel, spelade tvärflöjt och så vidare.
Nu vet ni vad jag har i huvudet, (om ni minns... och fattar vad jag syftar på)
   image85 

image86

image87 
image88

nu borde jag styra upp min tillvaro på denna jord lite. Kanske

image89

jag lockade håret mitt i natten.

Kommentarer
Postat av: sofia

underbart kort !

2007-09-17 @ 11:55:06
Postat av: maja

du borde ha lockigt hår oftare!

2007-09-17 @ 14:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback