You know what I mean

HEJHEJ CYBER-SPACE-RYMDEN!
Lyssnar på spansk musik och håller på att somna. tidigare idag var jag självmords-/mordbenägen. fyfan va hemskt det va och stackars emma. men nu har jag legat i sängen och slappat sen klockan halv åtta så nu är jag ett energiknippe igen, Fan maja svara på mitt sms nu vill jag gå ut och gå! Snart ringer jag dig om du inte loggar in på msn eller smsar tillbaka. emma vi tar pastahaus någon dag snart tycker jag trotts att vi ska hålla hårt i våran ekonomi. Haha fan va gott det va med mat när jag kom hem emma vad åt du? skola imorgon funderar på att åka till strömstad istället man måste ju utnyttja sitt fritidskort lite, synd bara att det inte räcker till stockholm då hade jag åkt dit och suttit på fåfängan hela dagen. Fasen. den spanska musiken får mig på danshumör. jag är trött fast pigg, typ tröttpigg alltså.
nu loggade sofia in på msn men fluffet svarar ju inte när jag skriver till henne. hon är väl inte vid datorn eller nåt sånt. fan vad jag hatar skolan just nu. att behöva lägga en förmögenhet på hörlurar till ljudkursen som man kommer använda ett år en gång i veckan klänns ju så där måste jag säga. konståknings VM närmar sig nu fatta att det är ett halvår kvar nu, jag kommer ihåg tam VM i gbg när det skulle utredas om stan fick ha konståknings VM. det va ändå två och ett halvt år sedan nu. Ojojoj. Om jag hade vetat vart hampus bodde idag och haft hans nummer skulle jag lätt våldgästat lite. för visst bor du väl vid järntorget ibland? fick sån jävla lust att träffa min blivande killkompis. men va fasen han va väl ändå och tränade...

angående mitt förra blogg inlägg så va jag lite arg idag.  och kanske inte så lite heller. inte bara arg på honom utan också arg på mig själv att jag inte fattar vilket svin han är. aja man får stå sitt kast när man förälskar sig i "fel" person tydligen. 

jag kan här och nu meddela alla som inte redan vet att jag har börjat knarka FF MINT! så jäkla gott. men har erfarat magont efter för många på en och samma kväll. Så ta det lungt alla som vill börja! dessa ovala vita sugtabletter är helt underbara för andedräkten och för välbifinnandet i hjärnan. Självklart snackar jag om Fisherman's Friend.

jag har kommit på att det är sjukt kul att lyssna på folk man nästan känner på bussen :-) haha man måste ha lite roligt även när man åker buss och är utsvulten.

ska också passa på att be om ursäkt för detta maffiga blogginlägg. det är väl inte mina få läsare vana vid att läsa. Korta fina små dikter angående krossat hjärta och olycklig kärlek innehållande mycket känsla är väl det jag oftast publicerar.

jag och emma har besämt att hålla i våra pengar tills studiebidraget kommer. vilket betyder inget mer slösaktigt shoppande på ett par veckor. det tror/hoppas jag kommer gå bra. emma säger att jag fortfarande kan skylla på att jag har blivit dumpad men jag vet inte om jag håller med henne. vi har också diskuterat hur och när man kommer över en kille vi kom väl kanske inte fram till så mycket. mer än kanske när man träffar någon ny eller när det har gått jävligt lång tid. lösa strul och sånt hjälper inte till. 

kärlek botar olycklig kärlek 

Godnatt.



Kommentarer
Postat av: maja

serr anja vi måste ta promis imon, jag har nyheter nyheter nyeheter:D jag slutar typ två imon. puss!

2007-09-18 @ 14:35:29
Postat av: elin

GAAAAAAAH! förlååt! jag glömde att hälsa till er! men jag gör det nästa gång hehe! det var sånt kaos där idag, som ni antagligen märkte:) låtar som inte gick igång, dåliga övergågnar.. blablabla. haha. men nästa gågn blir kanoooon! puss

Postat av: Emma

Idag är det jag som mår skit, och vi mår alla skit ibland eller hur? Men tack vare fiskegubben så blev min dag en aning ljusare. Kompisar ska man kunna lita på och jag litar på dig :)

2007-09-18 @ 22:08:14
URL: http://emmiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback