åt helvete

en förjävlig dag, tyvärr. vi har samhäll, jag vill inte jobba med mitt jävla arbete, staffan tycker att jag är sur och jobbig och jag får dåligt samvete. jag har en (två) dålig(a) dag(ar). FÖRLÅT!
usch jag vill bara sjunka genom golvet eller gå till ett konditori och köpa åtta chokladmuffins. jag har inte råd. fan.
åt helvete med livet, åt helvete med allallallt!
fan. jag är inte pigg trots att jag skippade spanskan, förlåt tove men det ger mig ingenting. vi kan flytta till spanien ändå. du kan lära mig, du är bäst!
jag är lite hungrig också, vill bara springa skrikande från denna tråkiga byggnad som ska ge en inspiration att skriva ett vettigt samhällsarbete, FUCK IT, eller som sofia skulle sagt, FUCK A DUCK!
fick tillbaka en engelskauppsats. fick G+, staffan skrattade åt min "barnsliga engelska" samtidigt som han försökte intala mig att jag skulle vara jättenöjd eftersom jag bara vill ha G. svårtolkat. Förlåt älskling, jag blev lite ledsen. kan bli ledsen för vad som helst idag.. inte ditt fel.
smart drag var iaf att vi, tillsammans med emma satte oss på övervåningens datasal (ja, isg har faktiskt en övervånging) så vi slipper Davids jobbiga kommentarer om hur vårt arbete fortgår. kanske ska vara ärlig om han hittar oss här. säga nåt i stil med: Nej jag har inte börjat, jag hatar samhäll just nu, jag har inte en jävla aning vad jag ska skriva om. dra åt helvete!
eller inte.
många val. många svåra val, många lätta.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

säg till om du vill träffas imon...eller på lördag...älskar dej !! the school can fuck a banana smoothie and then go and tell the monkey that the banana is fucked and the monkey will kill the school with his feet !! typ ibland iaf ;)

2008-04-24 @ 20:09:49
Postat av: sofia

du kanske förstod att de va från mig..

2008-04-24 @ 20:10:08
Postat av: sofiason

oohh vilken fin blogg :D

2008-04-25 @ 14:49:41
Postat av: Cp

Jag tycker aldrig att du är jobbig.. Och förlåt för att jag var jobbig! Livet är tufft ibland, vissa dagar suger. Bara att gilla läget liksom.

Lär väl kännas jobbigt speciellt nu ett tag framöver, inget att göra åt, det hör till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback