blogg

just det, jag har ju en blogg också. har blivit lite bloggande på sista tiden. vet inte varför riktigt har inte funnit ord att skriva ner när jag haft tillgång till dator. jag har iaf tagit över 80 kort de senaste dagarna, dock jobbigt att lägga upp på bloggen..
våren blir varmare och varmare. jag håller på att planera åters första grillkväll. tisdag, hemma hos ana baba(mig). kvällens planer är att åka till båten och vaxa det sista på utsidan och börja med det invändiga. kanske får måla botten under nästa vecka så båten kan komma i sjön så fort mamma och pappa kommer hem. längtar så sjuuukt mycket!!!

jag ska investera i en cd-spelare och en stor hög med batterier och dra ut i skärgården i sommar. någon som har lust att hänga på?
så länge har jag min ipod i öronen. det duger när det ska putsas i hamnen.
fattar ni? snart är det sommarlov, cykelsemester och midsommar!!! Ååååhh! YES!
jag har sprittande vårkänslor i hela kroppen! :D:D:D

jag kan bjuda er på några av mina fina bilder iaf!
image305K
Skolans älskade krull, BARRY
image306
Staffan läser för Emma
image307
Flummighet räcker längst i ISGYs melodifestival
image308
Bara för att jag fallit för så många solnedgångar den senaste veckan
image309
Igår la jag mina pengar på yoghurtgodisar, ramlösa, loka och en majblomma
image310
staffan målade cirklar med månen, hur?


Nu ska jag cykla till båten :D
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Staffan

Jag ser fram emot das grillkväll! :D Hoppas på fint väder bara, det vore ju totalt underbart om det skulle smälla till ordentligt och bli typ 25 grader varmt så vi kan sitta ute!! (drömma går ju)

Hur gick det med båten? Jag har lust att hänga på för övrigt! Kan bidra med nåra batterier också!

Du glömde mopedsemester när du räkna upp skojsiga saker. :(

De två första bilderna var bäst/roligtast/finast!

Postat av: majsen

lätt att jag är på sommar i skärgården :D
grillkväll låter mysigt. jag är på om jag är bjuden.
puss

2008-04-18 @ 21:33:01
URL: http://powermajs.blogg.se
Postat av: fia

tack för en underbar morgon !

2008-04-19 @ 16:00:08
Postat av: syrran

you and me and anabarata... inget kan stoppa oss!!

2008-04-19 @ 17:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback