Det är sant, diskmaskinen räddade mitt liv!

Efter gårdagens grillkväll var det mcyket som behövde fixas. först och främst behövde jag vara fruktansvärt utvilad innan jag började. jag och staffan sov till kvart i ett, med en duschpaus vid halv elvatiden.
när vi väl vaknat ordentligt drog jag på Mano negra på lagom hög volym.. 
verkade inte som att staffan uppskattade det så där jättemycket. 
iaf så innan vi började med jävla disk så behövde vi lite frukost. vi delade på den halvsmäla lilla chokladtårtebiten som var kvar 
(mycketmycketgott). 
sen började jag fylla diskmaskinen och staffan dukade av efterrättsgrejerna. det får plats väldigt mycket i en 
diskmaskin! hela köket var fullt av disk. jag behövde bara diska de stor formerna för hand. 
fast då hade staffan flytt fältet.

det var iaf en mycket trevlig kväll, värd varenda diskmedelssåpbubbla!
inga bilder blev det tyvärr. min kamera är utlånad till mamma och pappa (kill me!)
det är fint väder idag med och jag funderar febrilt på hur jag ska få ihop en teamkväll i helgen.
jag ska träna idag. sist jag stog på isen var den 5:a april! MY GOD!!

puss på er : )

 

Kommentarer
Postat av: sofia

ett: frossar dag låter kalas ;) två: jag är stolt gaisare till skillnad från dig som bara hejar på blåvitt för att du tyckte det lät coolt o skriva blåvitT istället för blåvit...ses ikväll dear!

2008-04-23 @ 14:24:57
Postat av: soffi

svart grönt o vitt om jag får be :)

2008-04-23 @ 16:06:51
Postat av: Staffan

Jag sov i alla fall oerhört gott! :D Men jag klagade väl inte på musiken? ^^ Skulle aldrig våga göra det med risk för att provocera dig när du är i ditt hemska morgonhumör. :P

Som sagt, sorry att ja försvann, men ja vart ju stressad som du vet.

Postat av: Staffan

Jag sov i alla fall oerhört gott! :D Men jag klagade väl inte på musiken? ^^ Skulle aldrig våga göra det med risk för att provocera dig när du är i ditt hemska morgonhumör. :P

Som sagt, sorry att ja försvann, men ja vart ju stressad som du vet.

2008-04-23 @ 17:28:44
URL: http://www.knepet.blogspot.com
Postat av: Staffan

Btw, jag är grym på att baka! Det är nu bevisat!

2008-04-23 @ 19:59:55
URL: http://www.knepet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback