eeih!

SKOSKAV!
ajajajaj
alltid så när man byter till ballerinaskor ju.
hamnade iaf i skolan och hittade en skolledare som kunde ge mig plåster! :D
hon tyckte dessutom väldigt synd om mina fötter och tipsade om att jag skulle köpa låga nylonstrumpor att ha. men vafan hjälper det liksom? det kommer blåsor ändå. Enda anledningen skulle vara att skorna kanske kan hålla sig lite frächare. jag tänker ändå inte använda de jävla skorna mer. FYFAN!
valborgsmässoafton idag.
skev dag.
kungensfödelsedag.
när jag var liten trodde jag att det var valborg bara för att kungen fyllde år och antog att när vickan blev drottning skulle valborg flyttas. nu vat jag att så inte är fallet. men heelt säker är jag inte. haha
valborgshysterin känns mycket mindre i år faktiskt. inte för att jag brukar vara hysterisk, jag har bojkottat många år i rad. men det var först igår man hörde folk börja planera och det var många gånger man hörde fraserna: -Vad har du för planer imorgon?   - jag har ingen aning...

skönt.

jag och sofia har sprungit runt i stan för att leta balskor och studentkläder till henne. hon är allt ganska kräsen hon.. haha jag hade lät köpt en av klänningarna på vila eller den på MQ men neeejdå, det ville inte sofia.. hahaa.



puss hej

Kommentarer
Postat av: sofia

haha du är så söt :) jepp kräsna sofia kom fram. ha det fortstt bra. älskar dej !!

2008-04-30 @ 13:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback