Maja är seglare i själen och jag är trött som fan

Sov efter många om och men hos staffan inatt. idag, tidigt på morgonen började vårt nationella prov i engelska, writing. mycket ångest men ändå minst ångestfyllt av alla engeleskanationella. som jag uttryckte mig igår: Jag hade hellre gjort sex nationella prov i matte än tre i engelska.
på kladdpapret vi fick skrev jag KILL ME med stora bokstäver. skojade med staffan om att det ända jag skulle skriva på uppsatsarket skulle vara: I HATE YOU BOBO. men det gjorde jag ju inte, och som staffan påpekade så hatar jag faktiskt inte Bobo, bara engelska.

Iaf, jag sov hos staffan och seg som han är så satte han klockan på sex när vi inte behövde ta bussen förän tio över sju, fem i halv åtta, fem över halv åtta. detta betyder att jag är trött som ett vrak idag. ska försöka piggna på mig lite. staffan verkar så glad idag så då vill jag inte pajja hans braiga dag.


Annars började min dag fint, fick helgulliga sms av sofia! shit va hon är söt!

om en timma börjar engelskalektionen och sen är det matte och natur. skulle gått på restaurang med spanskan men eftersom underbara Carina tvingade mig att testa min rest på fri tvån ska  jag ha ångest för en jävla bakåt korspiruett. fyyy

aja det är bara att gilla läget och chilla på det. 

PUSSAR! 


Kommentarer
Postat av: soffelian

ohh lycka till på testet gumms. ja hade velat komma o hejja, men det går ju inte u know why :P jag hejjar i tanken. en öppen tanke. HEJA ANJA. du är söt. vi får ta ängan nån dag. LOOOOOOVE

2008-04-28 @ 11:28:05
Postat av: hemligt

OCH ANJA HAR LUNAR.. HAHAHA!!! ANJA HAR LUNAR, ANJA HAR LUNAR, NENENENENE! :)

2008-04-28 @ 20:52:23
Postat av: sofiaflach

grattis till testen ängel :):) jag hejjade !

2008-04-29 @ 00:06:33
Postat av: maja

vi är grymma:)
och jag är väl en seglare i själen, det låter fint

2008-04-29 @ 16:18:26
Postat av: Staffan

gnegg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback