nostalgisk inte bitter

När jag var liten fick jag åka till mormor och äta pannkakor när jag var sjuk. Nu får man åka till skolan och göra matteprov istället. Man kan ju iaf skolka spankan om man inte pallar.. : P

Hörde en morfar prata med sitt kanske femåriga barnbarn på bussen imorse. det var helmysigt. morfarn berättade spännande om numren på bussarna och försökte förklara varför en stenabåt låg i torrdockan. Barnbarnet var nog mest fascinerad av bussen utan nummer och destination.

Har varit fint väder idag.

Varför har folk så svårt att bli lyckliga?



jag har snuva/snor i näsan

pusspuss


image304

Kommentarer
Postat av: isabella

Jaa det bästa är att vara lyclig, men nog en av de svåraste sakerna att bli..tyvärr. Ha en fortsatt trevlig kväll, fin bild btw!

Postat av: majsen

fin bild anja:)

2008-04-14 @ 20:33:21
Postat av: sofia

barn är underbara :) du är barn, du är underbar!

2008-04-14 @ 20:51:13
Postat av: Staffan

Du kan åka till mig imorgon och få pannkakor! :) Och jag håller med sofia, (alla) barn är underbara! :D

Taskigt väder nu på kvällen

Jag är lycklig

Snyt dig!

2008-04-14 @ 22:35:43
URL: http://www.knepet.blogspot.com
Postat av: systeryster

ja det var ett lyxliv man levde när mormor fortfarande fanns... på sätt och vis.
jag har lärt mig steka pannkakor nu förresten. hehe.. puss och kram, krya på dig!

2008-04-15 @ 12:16:55
Postat av: Linda

Skit snygg bolgg Anja !! :D det var länge sen jag kollade den =/ Puss på dig gumman !

2008-04-15 @ 20:58:28
URL: http://LindaSpeaks.blogg.se
Postat av: linnea

Hur kan någon låta bli att bli lycklig när det är så fint väder?
Och nej, Flickan närmast kameran, hon med fluffet, är en julia:)
peace

2008-04-16 @ 10:39:14
URL: http://lonneah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback