Söndag

Nu är det söndag, nästan hela helgen har gått.
hade tänkt att åka och blrja vårpysslet med båten så att den kan hamna i sjön snart men jag litar inte riktigt på vädret. I stället åker jag nog till frölunda torg en sväng och köper schampo och balsam och så harjag tänkt att köpa peelingkräm. min rygg är inte vad den har varit det kan jag lova! måste börja vårstäda mig själv :P
sen ska jag till staffan. kanske kan vi plugga lite matte. eller varför inte plocka körsbär i hans trädgård?

Jag har dessutom väldigt nyligen skaffat en till blogg!
den kommer mestadels handla om mitt, kanske säregna intresse, BRUD- och BALKLÄNNINGAR!
bilder, tips och råd ska jag samla där.

adressen är weddingdresses.blogg.se länk som inte syns här --->
weddingdresses.blogg.se
den är väldigt ny så därför finns det inte mycket att hitta där än, men det kommer!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

va fajnt
tack för den fina motiveringen! haha, jag kan meddela att du gissade rätt.... puss

Postat av: sofaja

ja ringer dig imon ang tisdagen ;) loooove ya !

2008-04-06 @ 21:06:00
URL: http://flachen.webblogg.se
Postat av: Elin

oh förresten! hur gick det på uppvisningen? kräm

2008-04-07 @ 11:36:09
URL: http://belin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback