stackars sjuka dator

Jag har lyckats få virus på datorn.
staffan hjälp mig! jag fattar nada.
finns det ingen medicin till datorn?
jag har tråkigt. funderar på att åka till båten.
fixa det allra sista. hade varit myspys.
kanske.
kanske inte.
men det ska bli regn snart.
det är nog bäst om jag åker idag iaf.
måste ha i henne i sjön så fort som möjligt.
på onsdag ska jag måla botten om pappa inte gör det.
vill inte måla med giftfärg egentligen, man måste.

en bra sak med att jag är ensam hemma.
blommorna får en liten dödschock och blommar alltid jättemycket lagom tills mamma kommer hem.
de gör väl allt för att få leva lite till trots att det lär ta massa energi från dem.

teamkväll imorgon iaf.
maja vill du fortfarande komma hit och hjälpa till lite innan?
du får himla gärna!

mitt hår har suttit uppe i knut hela dagen.
det luktar fortfarande av staffans mammas aloe vera schampo!
det är fuktigt, lockigt.
vet inte om det är fint, har ingen spegel här. tror det iaf.

hm, nej nu vet jag vad jag ska göra..
jag ska slå en pling till madeleine, i fall att.
hon kanske vill ha sin present.
: )

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Staffan

Jag kommer på söndag!

Postat av: sys

du måste kolla lockig.se
/t

2008-04-26 @ 16:55:20
Postat av: Didem

tack för en rolig kväll :)

2008-04-27 @ 21:34:51
URL: http://www.diidem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback