varmare, vackrare, vilsnare vår

tre mammor promenerade med fem barn
två på cykel med stödhjul och tre i vagn.
knopparna på kastanjeträden är redo att slå ut
de japanska körsbärsträden på järntorget blommar rosa.
båten ska tvättas och vaxas imorgon.
livet går vidare
livet måste gå vidare
jag har dig och du har mig
vi finner stöd hos varandra.
de nationella proven närmar sig vilket innebär vår
nio veckor kvar till sommarlovet på tisdag.
NIO VECKOR.
det kommer gå fort
och sen är det sommar.
nio veckor vår till, mindre
helt fantastiskt!

 

jag har sytt idag!


 

Kommentarer
Postat av: flach

är det fiskmåsar på väskan? fiskisarna har börjat sjunga ute nu. den var jättejätte fin!! puss

2008-04-12 @ 20:47:25
Postat av: syrran

hej! vad fint du skriver och vilken superfin väska!! jag är stolt över dig :)

2008-04-12 @ 23:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback