tankspridd, förlåt

jupps. det är en seg dag idag, jag vet inte v ad jag ska blogga om och jag har nada att göra. borde packa det sista i och för sig. men det är tråkigt. jag lyssnar på jose gonzalez och har läst uppdateringarna på clubvegas blogg istället. jag borde också hjälpa mamma med bulgursalladen men jag orkar fan inte! denna veckan har varit en farlig frossarvecka. jag skulle kunna rabbla upp h ur länge som helst allt onyytigt jag har tryckt i mig men istället för att tråka ut potentiella läsare med sånt kan jag sammanfatta det att jag gått upp tre kilo. Oj.. detta kan också bero på att jag inte rört mig ordentligt på hela sommaren. aja, det är väl inte hela världen.
jag skulle få bestämma film igår. jag och staffan skulle se. men det gick inte. jag ville se smala sussie efter att jag och gabbe snackat om den men den var seg att ladda ner. när staffan slutligen bestämt en annan film funkar det inte at spela upp den eller nåt sånt och han blir arg och stänger av datorn. så vi somnar arg och irriterad brevid varandra. staffan började jobba klockan elva imorse vilket ledde till uppgång runt niotiden. PAIN! och bara tanken på att jag kommer behöva gå upp ännu tidigare imorgon är hård som sten. på tal om jose gonzalez så är way out west slut nu. jag har inte sett röken av årets festival men är glad att jga inte gick. det har regnat och varit allmän opepp väder hela helgen ju. HA!

i fredags drömde jag en mardröm. jag var i en lägenhet där en kille blev hjälskjuten av en polis för att han hade narkotika i lägenheten. sjukt.

på måndag ska jag åka till landet med min familj. sedan ska vi fjällvandra några dagar. jag ska ha kameran och ipoden med mig. så klara jag mig både där och påvägen dit. det löser sig. och jag lovar att jag ska ha många vackra vyer att dela med mig av när jag kommer hem.

P u s s

Kommentarer
Postat av: sofia

jag drömde oxå mardröm i fredags, jag hade 49 graders feber o tappa en framtand ;) sen vill jag bara säga att som du vet, i love smala sussie :D ha de nu underbart där borta. njut av de sista på lovet. kommer sakna dig. kärleeek

Postat av: Elin

vaddå regnat? jag hade en poncho redo hela helgen, använde den i fem minuter! perfekt festivalväder! HAAAAAAAAAAA! puss

2008-08-11 @ 19:16:03
URL: http://belin.blogg.se/
Postat av: Staffan

Varför måste du vara försvunnen i flera veckor? :( Jag saknar dig!! KOM HEM! <3

2008-08-14 @ 21:59:46
URL: http://www.knepet.blogspot.com
Postat av: sofia

jag har saknat dig mest bara så du vet !! (om staffan påstår annat så är de fel) älskar dej darl

2008-08-27 @ 23:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback