27:e december

och fyra dagar kvar med min pirat-almenacka på väggen. sorgligt. det var räfven-spelning igår. musikens hus. kultiration och glesbygd´n spelade också. trevligt men aningen segt. träffade belin där, goseelin! fast hon sprang i väg när hon kom på att hon inte betalat parkering. haha, hoppas att hon inte fick böter! sedan är det värt att lägga till att det är sjukt läskigt med kopior!

 

idag finns inga planer, jag vill äta kladdkaka med vispad grädde, dricka te och må gött. finns det sällskap som vill det samma?

 

pusshej


Kommentarer
Postat av: sofia

jag vill gärna desamma!!

2008-12-27 @ 12:36:45
Postat av: majsan

jag vill!!!

fast jag kan inte idag :(

haha imon innan träningen :D

2008-12-27 @ 15:02:58
Postat av: Elin

haha, jag lekte med döden en liten stund till och pratade med några vänner uppe vid ingången. men bilen klarade sig, för en gångs skull... hehe. puh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback