Granbanan

Idag har det varit en sjukt handlingskrafitig dag. jag vaknade vid nio av att jag inte kunde andas och gick raskt upp och kurerade mig lite. nässpray med mera kan behövas för att återfå andningen på morgonen. sedan läste jag gp, duschade klädde på mig och dammsög mitt rum. HELT FRIVILLIGT! kan ni tänka er liksom?

 

med ett lite mindre dammigt rum men med en helt tom kyl så åkte jag, papsen och tovsen och handlade mat på hemköp. najs. vi åkte vidare till frölunda torg och letade parkeringsplats i en halv timma. vi köpte present till min lilla kusin som fyllt 13 och bytte mammas födelsedagspresent (förövrigt fyller mamma och min kusin år på samma dag :O)  

 

yes och sedan när vi gjort det åkte vi hem och åt lunch (våfflor, hohohoho) och sedan började pappa skriva julkort (lite efter?) och jag gjorde tryfflar, inte klara, shit det kommer bli bråttom. och sedan har jag sovit tio minuter och gjort lite mer på tryfflarna och nu hamnade jag här. 

 

jag lyssnar på ett manu negra-album som jag inte hört förut. jävligt hetsingt fast sjukt najs. Patchanka heter det!

 

ikväll ska jag och staffan till liseberg och kolla på träden och surprise mfl. :D gött som fan. sen ska vi nana hos honom, gött som fan igen.

 

jag har vattnat granen. den har durckit mer en en halv liter på ett dyng, oh my! hohoho

 

PUSSHAJ


Kommentarer
Postat av: majsis

jag har visst varit snäll :D

du om någon borde veta :P

2008-12-22 @ 23:37:25
Postat av: tove

och jag hörde inte ens att du dammsög. hah.. jag sov som en stock. snark.

kram

2008-12-23 @ 16:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback