Juldagen

Japp, nu är julaftonen över, och snart hela julhelgen. snart börjar skolan igen och nu har min projektarbetesångest satt igång på allvar. måsta skriva och skicka in till karin måste köpa tyg men jag har i alla fall fått en symaskin. så sjukt najs! har inte provat den än men det lär blir under dagen. 

 

igår fick jag saknastaffan ryck på kvällen och skickade långa sms till honom och skrev hur fruktansvärt mycket jag saknar honom. jäklar vad jag längtar till lördag och sedan till nyår. det blir så bra att välkomna det nya året med dig älskling. om det inte hade varit  för att han skulle hem till sin mormor idag hade jag inte tvekat på att våldgästa honom. 

 

just det, jag drömde att jag tränade med trelleborgs team inatt. de hade tio killar i sitt lag, de sög och de hade everest och google som sponsorer.. haha..  jag kom iaf fram till att inte byta lag utan stanna i pacific.. 

puss på er


Kommentarer
Postat av: tove

poncho, jeanskjol, kaftan

2008-12-25 @ 21:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback