måndag igen

det är helt sjukt vad veckorna går fort. nu är helgen över och utekväll på trädgårn, party och uppvisning är överstökat. skönt och väldigt sorgligt på samma gång. har umgåtts mycket med majsan i helgen också, fantastiskt! :D nu är jullovet bara tre arbeten bort sen är det AVKOPPLING som gäller. ska ha mycket lov från isen också. gött som faen! jag har varit på studiebesök på gp, exakt samma studiebesök som för två år sedan. ball som fan. blö.. aja, emma, staffan och jag vann iaf tävlingen och fick varsitt pennfack och anteckningsblock som pris. kanske vinner vi biobiljetter också :D hoho, fast så bra var vi nog inte.. jaja. 

 

manu chao <3


Kommentarer
Postat av: majsan

haha jag äger ju att du är grym :)



2008-12-15 @ 18:39:36
Postat av: oda

du vinner alltid tävlingar: med staffans släkt, på utbildningsmässan, på gp. du är en vinnare! kram

2008-12-15 @ 19:04:40
Postat av: Anonym

Om vi vinner biobiljetter så tycker jag att vi går tillsammans alla tre. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback