matteprov

har ju matteprov om ca mindre än 11 timmar. jag har pluggat totalt 40 minuter inför det (på min fritid). och jag är så jäkla rädd at jag kommer ångra det när jag sitter där imorgon. men det känns faktiskt som att j ag kan allt, utom det där med härledningen då (+h.....) ska försöka få lite bättre kläm på det nu. har varit duktig och gjort massa annat nyttigt idag iaf. fixat vaccin (helvete vilken tid det tog), brännt tre skivor inför juluppvisningen, klippt låt inför juluppvisningen samt städat (ej dammat men det kommer) i min hylla. nu ska jag som sagt kolla lite på härledningen och äta yoghurt sen blir det nana :D

 

godnatt gullungar! : )


Kommentarer
Postat av: tacksamma masjn

Du glömde säga att jag var hos dig ju!

Nu fpr du läsa min blogg med:P

2008-12-12 @ 12:08:09
Postat av: Staffan

Maja: Vad heter din blogg?

Postat av: majsan

haha det vill du allt veta va? :P



2008-12-13 @ 12:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback