religionsprov och omotivation

anna var här en sväng i morse. eller ah, hon kom vid elva. hon hämtade sminkväskan och lämnade röda, glittriga kjolar. juluppvisningen närmar sig och det känns väl sådär. skönt när det är över blir det i alla fall. jullov here I come! fast innan dess ska jag roa mig. hela den helgen är fullbokad. hade gärna sett team ocean (lillalaget) åka på tjörn annars. ingen av dem har varit med på en teamtävling innan och oj vilken upplevelse de kommer få vara med om! ska fira gabbi, äta brunch mm den helgen i stället. 

nu borde jag fortsätta med relionplugget men jag är så förbannat omotiverad och jag vill inteinteinte. skiiiiit! detta kommer aldrig gå. hejdå.

 

ps. på wikipedia kan man läsa om vad  en sonett är om man inte vet det. nu vet jag.

 

ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback