sick

drabbades nog av total otur igår. när jag nästan var klar med mitt filosofiarbete svarar  inte word och allt försvann. jag grät nog i en timma. staffan kunde inte heller hitta det trots att han hjälpte mig via fjärrhjälp. till slut tog jag tag i mig själv och skrev om allting. fyfan va pain det var! på kvällen sen upptäckte jag att jag hade feber. hade ju känt mig krasslig hela dagen och blev svagare och svagar. efter ganska lång och hyffsat god sömn inatt vaknade jag iaf feberfri vilket var gött som fan. men min fruktansvärd huvudvärk och halsont var fortfarande kvar och jag är så galet glad att jag stannade hemma från skolan idag. är väldigt ljudkänslig, varför blir man det när man är sjuk? 

 

måste dessvärre till ishallen ett par timmar snart. knattisarna har uppvisning och jag har en del musik och måste väl åka åtminstånde ett program som de allra minsta aldrig skulle minnas annars. hihi. skippar träningen iaf. hade absolut not klarat att träna idag. istället kanske jag kan skriva på svenskaarbetet så att det kan bli klart ikväll så jag kan umgås med min lilla, lilla syster som kommer hem imorgon. : ) gulle henne! 

puss och hej <3


Kommentarer
Postat av: oda

hej gullet! hoppas du blir frisk snart. jag lääängtar efter dig! :) jag hjälper dig med svenskan om du inte är klar. ta det lugnt på isen. har tvättat och städa och ska börja packa nu. puss

2008-12-17 @ 15:20:47
Postat av: Emma

Stackars dig :( Jag har inte ens börjat med mitt filosofiarbete så jag känner lite panik, vad bra att du orkade skriva om det men det kan inte ha varit kul :P

2008-12-17 @ 15:59:32
Postat av: Staffan

Jag är nästan klar med filosofin! :D 2c är helt färdig och resten har jag skrivit i alla fall hälften på! Bara svenskan som känns pain nu typ. :(

Postat av: sofia

krya på dig darl! <3 loove

2008-12-18 @ 06:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback