stenar

Hopplösheten faller över mig som en tung sten. snart tappar jag banne mig hoppet om denna värld. är det verkligen här jag ska tillbringa hela mitt liv? bland så många knepiga människor? till och med de jag var övertygad om var smarta visar sig ha brister jag sent skulle tänka mig. jag blir så ledsen. jag vet inte hur jag ska orka längre. om du fuckar det för dig vet jag fan inte vad jag ska ta mig till! FATTA DET! jag slutar lita på dig. det hjälper inte vad du sa. DU SNACKAR SOM DOM! DU SNACKAR SKIT FÖR I HELVETE! förstå det! förstå att jag bryr mig om dig, förstå att jag redan oroar mig för dig. jag orkar inte tänka på detta också! vart ska detta leda?


Kommentarer
Postat av: sofia

om de e mig du menar så tycker ja att detta inlägg inte var passande...ses sen! love

2008-12-07 @ 12:04:54
Postat av: sofia

upprepar...att snacka skit om nån i sin blogg är inte okej. punkt.

2008-12-07 @ 20:59:52
Postat av: anja

vad är det som inte är okej sa du? det du håller på med är INTE OKEJ, men det kommer nog ta lång tid innan du förstår det... tyvärr.

Postat av: sofia

aja...orka!

2008-12-08 @ 18:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback