vill inte, orkar inte

jag är överstressad, jag fattar inte dicks jävla filosofiuppgift, vet inte vilken författare jag ska skriva om på svenskaarbetet och jag suger verkligen på att skriva inledningsanförade till samhälls/naturdebatten. sitter bara här och skakar på benen tårarna rinner en och en ner på tangentbordet och jag har en fruktansvärd skrivkramp. jag ska banne mig ta körkort och börja jobba på posten med christian. alternativt så åker jag till brasilien och hugger ner regnskog eller nåt annat så jag kan må ännu sämre. min hals är svullen efter gårdagens hejaramsor, den har gjort helvetiskt ont hela dagen. lyssnar på nightwish, ett gott tecken på att jag mår dåligt men det känns skönt. staffan säger att det löser sig men jag litar fan inte på honom på den punkten. jag tror att jag kommer skolka dom två sista dagarna i skolan och skita fullständigt i inlämningarna. vill ta en promenad och gå vilse inatt. någon som vill gå med eller ska jag ta med ipoden? tror nästan att jag föredrar ipoden.. 

Kommentarer
Postat av: Staffan

Min lilla emo! <3



^^



detta kommer gå fint, det löser sig! du är ju fan klar med hälften av skolarbetet nästan!

Postat av: Mici

stressa inte vännen, allt löser sig.



men jo, om två veckor skrivs mitt sista blogginlägg faktiskt. däremot tänker jag ta upp det igen när jag flyttar till usa i juli! håll utkik =)

2008-12-17 @ 09:14:56
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback