24 timmar

Allt gick åt helvete!
jag skulle äntligen ta mig för och sy mina byxor som jag planerat i säkert tre månader.
och vad händer??
jag klipper mitt mönstrande tyg.
fyra delar.
fyra LIKADANA delar.
och när jag sitter där med knappnålarna och ska nåla ihop mina delar inser jag att när man har ett möstrat tyg måsta två av delarna vara spegelvända mot de andra. annars blir det KAJKO!
mitt tyg är nästan slut och av det blir det inga byxor!  : (
fyfan va rötet!!
det 24 senaste timmarna har ingenting gått min väg.
USCHUSCHUSCH!
när något löser sig går det andra åt fanders!

nu känner jag inte för någonting längre.
SKJUT MIG!

Kommentarer
Postat av: sofia

come on lover !!

2008-02-05 @ 20:54:06
Postat av: Emma

Sånt suger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback