Bilder

Nu laddas alla bilder från kungälv upp på min bilddagbok.
bra som dåliga.
sofia höll i kameran.
älskar bilden med kakelgolvet och två rumpor som sitter ner (Varför sofia?)  :P
man får välja sina tillfällen noga då man laddar upp bilderna.
det är värdelöst när det är 50 000 online.
söndagförmiddag är bättre med ca 17 000.

image264

och jo som sagt så åkte vi väldigt bra igår.
ett fall men det gör absolut ingenting.
bra poäng, skulle vilja se de tekniska :D
stor skillnad mot sist.
elin dömde programkomponenterna.
hoppas att du tyckte att vi åkte fint för det var en jävla skillnad mot både mölndal och sthlm.
: )

idag har jag ont som fan i ryggen (axlarna typ)
och träningsverk i vaderna, varför?

men jag ska till tuve senare.
ska se de artistiska programmen
(jag och fia strök oss pga hennes axel)
annars skulle vi åkt till disneylåten ÅEÅ FLYGPLAN
hahahahhahahaa
vårt sista nödprogram som vi övade på i en halvtimma totalt.
: /
hade kunnat bli kul.

sätter upp trulls hemma för att se om det funkar utan 200 lite gelé.
ska faktiskt bort senare, Ida! :P

nu ska jag äta frukost.
pappas nybakade bröd doftar alldeles för gott för att kunna motstå.

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Staffan

"Trulls"? Kungen är en man med många talanger!

2008-02-24 @ 11:24:14
Postat av: Miss Rasmussen

vilka vackra klänningar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback