finns ingen sol, finns inget hopp

image253

den här natten har rört upp många tankar i mitt huvud.
vet inte vart jag ska börja.
åt helvete med allt bara!
har tänkt på kärlek som drabbat mig det senaste halvåret.
har tänkt på hur mycket jag hatar alkohol.
tänkt på hur jävla hala folk blir i huvudet.

har tänkt på dig som har det så jävla mycket värre än oss.
undrat hur det gick för dig.
undrat om din mamma drog.
tänkt att jag ska ta kontakt igen.
tänkt att jag ska höra av mig i sommar när det gått ett år.
bara för att få veta hur det gick för dig.
för att tala om att jag fortfarande tänker på dig.

vill veta varför du vände mig ryggen.
vill veta hur du kan se på mig utan en gnutta dåligt samvete i ögonen.
vill veta hur fan du tänker.
varför det är så jävla svårt att höra av sig.
jag undrar om du gjorde rätt.
om det var så som jag också skulle gjort.
men jag är inte så hård som du.
jag kan inte vända folk ryggen utan att blinka.

hur fan ska du ha det?
bestäm dig.
eller det kanske är vad du gjort.
skjut mig!
pallar inte detta mer.
funderar på att dra.
åka långt jävla bort.
bort från tårarna.
fast när man återvänder kommer känslorna tillbaka.
tårarna har snällt väntat här på mig.
det hjälper inte att dra.
verklighetsflykt är inte lösningen.

HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback