Gladare

sådär.
sista dagen innan sportlovet är gjord.
kvällens planer återställda till utgångsläget
och jag är så sjukt mycket gladare idag  : )
samhällsprovet gick hyffsat och det är dimmigt!
men varför har alla slutat lyssna på Boten Anna?
hahaha
gladmusik ju!
: )

image245
kommer sakna dig massor sofia!!! men ha det asbra i grekland nu! : )  : )


längtar otroligt till sommarlovet men det kommer.
det är bara att chilla och stå ut så ska jag nog klara mig tills det.
plugga lite kanske inte heller är fel.
hehhee, aja.

pusss!

Kommentarer
Postat av: sofia

vilken bild du hitta :P höhö. kommer sakna dig med. ha det bra här hemma. ja kommer tänka mkt på dig. hoppas allt löser sig med du vet vad. jag är alltid på din sida o jag älskar dig alltid

2008-02-08 @ 19:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback