it is rainin' in gothenburg

hemma från anna nu. eller jag har varit det ett tag. cyklade dit för att lämna nyckeln till växenskrinet. anna ville inte dyrka upp det. kände sig inte som en tjuv idag tydligen.
aja. jag fick ju lite motion i alla fall. kanske cyklade bort några av yoghurtmandlarna :D

hade tänkt att se this is england men vänta tills efter telefonsamtal men telefonjäveln ringer ju aldrig!
hm kanske är det dags att lyfta på luren och ringa själv, ne.. jag väntar nog liiite till.

förövrigt är linda, lagmamman, något, lite (mycket) irriterad på arrangörerna av helgens tävling. väldigt tveksam schemaläggning är anledningen till detta.
men vi bestämde att vi skulle samlas (så sent som möjligt) klockan kvart över nio = en dryg timma innan officiella börjar. 
det löser sig nog med hår och sånt efteråt. har ju några timmar innan vi tävlar (runt fem).
aja. skittävling!
känner mig hyffsat opepp men det kommer nog snart.

gabbi dissade min fredagsplan för nästa vecka såå grovt!
hon ville inte komma hit och bli matad med all den goa mat jag planerat, ne istället så kommer hon hem sent från london den dagen. ska se mika.
jaha liksom! faan.
får mata emma och staff istället.
det går nog också bra. : )

nu ska jag se this is england och jäsa framför tven med en stor, söt apelsin :D

puss hejj!  <3

Kommentarer
Postat av: systeryster

"nu ska jag se this is england och jäsa framför tven med en stor, söt apelsin" jag läste: "nu ska jag se this is england och JÄMFÖRA tven med en stor, söt apelsin"
haha!
puss

2008-02-21 @ 23:04:16
Postat av: Staff

Kommer jag alltid vara anonym på din blogg?

2008-02-21 @ 23:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback