kortkort

Avnjuter en kaffe med mjölk (caffe con leche), tre mörka chokladbitar och en blå himmel utanför fönstret.

har hittills hunnit klippa mig. äta lunch, plugga engelska, snacka med Inger på kanslit, få ångest över morgondagens engelskaprov, tänka att jag ska skita i skolan imorgon och gäspa ett antal gånger.

vi kan börja med att fördjupa oss vid dagens utseendefixeringstimma.
fick vänta ett tag på att Ronia på Salong Figaro i Frölunda skulle ta emot mig men när hon väl gjorde det och tvättade mitt hår var det såå värt all evighets väntan. att få håret tvättat av någon annan är heaven total!
hon klippte, tunnade ur och plattade (varför?) mitt hår.
det blev tunnt, kort och platt.
för platt, kort och tunnt.
visst behövdes en rejäl utrensning av allt slitet hår men..   : /
aja.
det är fint. måste bara få tid att vänja mig lite.
kostade 348 med studentrabatt men nästa gång (var sjätte) blir det gratis! :D
har som mål att ha hår till där bhn slutar i ryggen (=drygt en decimeter till) när jag går ur trean.
får se hur det blir med det..

till lunch blev det tortillini iaf, Gott!

image260    image261

image263    image262

ska stå sju timmar på isen idag. måste få klaga lite bara.
egentligen hinner jag inte med vad gör man inte för sin kära klubb?
engelskan får skita sig totalt om det är så. orkar inte bry mig om den.
tack iaf för läxhjälpen igår staff! välbehövligt!!
fattar kanske vad det står men kan absolut inte koncentrera mig. det är bättre om jag översätter för någon.
sedan kanske vår koncentration skenade iväg något vid tiotiden, men vafan. 

planen för helgen är följande:
kanske ska fira fredriks artonårsdag på fredag
lördag, tävling i kungälv hela dagen. (staff, dra med din mamma! :))
och söndag KM och uppvisning i Tuve.

nu ska jag ringa anna och be om skjuts till ramberget och försöka plugga liiiite mer engelska.

puss hejj!

(vad tycker du om mitt hår, ska jag va nöjd?)



  

Kommentarer
Postat av: linnea

var nöjd med ditt hår:)

Postat av: maja

be happy
skitsnyggt :)

2008-02-20 @ 15:00:49
URL: http://powermajs.blogg.se
Postat av: Linda

Jag tycker att ditt hår blev jättefiint ! :D

2008-02-20 @ 15:08:25
URL: http://lindaspeaks.blogg.se
Postat av: sofia

tycker du ska vara helnöjd. härligt att få bort endel jag är aviiis !!! om staffans mor kommer o tittar på tävlingen så säg till så kan ja dra me min mamma ;) haha...ses sen lover

2008-02-20 @ 15:21:13
Postat av: tove

jag tycker att det var finare förut. nu ser du mer ut som alla andra. men du är ju ändå snygg såklart!
puss

2008-02-20 @ 15:36:04
Postat av: Staff

Kan ju börja med att förbjuda dig att skolka imorgon! :P Du ska komma till skolan och göra provet, därmed basta! För annars har ju jag "hjälpt" dig med plugget helt i onödan typ. :( Dock kan jag inte påstå att koncentrationen var på topp mer än typ 10min eller nåt. ^^ Det gick utför från det att jag fick tag på gitarren!

Jag tycker ditt hår blev väldigt fint! Får se om det gör sig irl och inte bara på bild dock. =)

Mamma är säkerligen på att komma och titta på tävlingen i vart fall, blir väl snarare hon som får dra med mig! :D hahaha

2008-02-20 @ 18:08:53
Postat av: Caroline

Ditt hår e fint!!

2008-02-20 @ 18:30:26
URL: http://whatcarolinedid.blogg.se
Postat av: andreasanton

Jag gillar ditt nya hår. Det blev jättefint Anja.
Klart du skall komma imorn. Engelska provet fixar alla!

/andreas

2008-02-20 @ 23:18:12
URL: http://andreasanton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback