Också kottar har ett affektionsvärde

underbart väder idag.
det utnyttjade jag.
gör allt för att slippa plugga matte.
: )

har varit i ishallen också.
tränat barn.
det gick bra, väldigt få där bara.
(sportlov)
men åker man konståkning är det bara vänja sig vid lov hemma.
alltid extraträningar då ju.
fast inte för pacific.
jag har träningvärk ändå.
kan knappt röra mig efter alla flygskär igår.
(jag gjorde tre gånger på varje övning  *stolt*)

satten mig i soffan och såg rapport med mamma och pappa.
sedan började nåt program om nån svensk snubbe som glassade runt på jamaica.
han kollar in musik och musiker. jag blev väldigt reggaesugen men har ingen vidare reggae på datorn.
får klara mig med Manu Chao.
han är iofs inte heller fy skam!

alla hjärtansdag lider mot sitt slut.
hoppas ni haft en bra dag.
det har jag.

och förrästen har jag (med lite hjälp) insett att jag är socker beroende : / : / : /

puss hejj!

Kommentarer
Postat av: maja

då är vi två.
är sjukt sugen på kladdkaka eller nått!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback