packat klart?

en timma och 25 minuter tills bussen går.
det regnar, det blåser.
är jag pepp på att dra till stockholm?
JAAAA!!!
klarar mig faktiskt med bagen och min kärakära skinnväska.
borta en och en halv natt bara ju
jag har till och med stoppat ner nattlinne :O
det är det jag jämt glömmer, måste minnas hårborsten med..   : /
hoppas att mattediagnosen gick bra för alla som gjorde den.
vi får se hur pisst katarina blir på måndag.. : /  : /  : /
hahaha, aja.
glömt mitt ljudhäfte med. jag som tänkte få bra på det provet.
fuck.
vi får ta det när det kommer.
just nu måste jag se till att få med mig allting.
typ necessär, hårborste och klänningen.

ha en jättebra helg allihopa!
jag tar med mig kameran till sthlm, så ni kommer inte vara helt ovetandes om vad som händer i huvudstaden denna helgen.
det som händer i stockholm följer med hem till GÖTET!
VI SKA TA GUUUUUUUUUUUUUUULD!!!!!!!!!!!!!!
WOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO!!!

image243

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till gubbs

Postat av: Emma

Nu får du komma hem anja, saknar dig!

2008-02-02 @ 23:34:06
URL: http://emmiz.blogg.se
Postat av: sofia

o guldet vi tog :)

2008-02-03 @ 13:21:32
Postat av: Staffan

Snart dags att uppdatera bloggjäveln kanske? =) pöss

2008-02-04 @ 19:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback