så mycket, så tungt

det är så jävla mycket att man inte vet vart man ska börja.
borde väl ta det från början.
sätta igång med psykologin och fortsätta med matten. inser att det kommer gå åt helvete. vafan, när jag kom hem idag åt jag massor av mat sedan sov jag en timma. låg och drog mig en stund och nu är klockan snart åtta. jag har ingen lust att läsa psykologi och matten känns helt åt helvete! fyfaaan.
HJÄLP MIG! ge mig studieteknik, detta håller inte.
tanken på att mitt engelskaprov gick åt helskotta är inte heller direkt upphetsande. jag fixade det inte. :'(
jag borde ju ta tag i engelskan också men tanken på det ämnet får det att bli varmt och blött i ögonen.
jag ooooorkaaaar inte!!!!
ge mig kraft, ge mig energi, det funkar inte mer.
visst vi har inte fem prov på en vecka och ett underkänt prov är inte hela världen men ändå.
FUCK.


hejdå.

Kommentarer
Postat av: syrran

mitt råd: prata med dina lärare. be dem ge dig tips om studieteknik. säg att det känns svårt. dom kanske kan ge dig nån extra förklaring.
puss

2008-02-25 @ 20:05:21
Postat av: Miss Rasmussen

converse skon passa faktiskt perfekt på din sida! =) skit snyggt

Postat av: Gabbi

Sötaste sockerbit, det är inte långt kvar, tänl på de individuella valen, i trean koommer det att vara HELT upp till dig själv vad du skall läsa, och då kan du välja bort sådana djävulsämnen! Snart..
Min teori kräver väldigt mycket självdiciplin, men det är att direkt när du kommer hem äta ett mellanmål, sen direkt sätta sig med läxorna och bara plöja igenom dom så gott det går. Målet och moroten är att ha resten av kvällen fri. Annars är att sätta sig på ett café i goda vänners lag och diskutera läxorna ett mycket angenämare alternativ. Mina cafétips är följande:
Coffe time - ligger mellan gröna boden och Evita på Vasaplatsen. Oansenleigt till en början, men mysigt!
Café Dehli (INTE Dali!). Ligger i höjd med schillerska på Viktoriagatan, väldigt trevlig personal.
Hagabions café.
Guldhedstornets café - Min personliga favorit med utsikt över hela stan. Är dock endast öppet lördag-söndag :'(
Fyll gärna på listan om nån annan vet något annat bra fik (dvs. inte för dyrt, mysigt, ok service)
You will survive. I know you will hanky panky.
Btw, snygg kjol/byxor ida!
Pusspuss!

2008-02-25 @ 22:13:35
Postat av: sofia

ville bara lägga till cava på gabbis cafe lista.. loveya

2008-02-26 @ 11:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback