söndag

hemma från kusinerna.
hamnade i deras källare framför deras asstora bildskärm med projektor och Xbox spel.
två kusiner, en amerikansk utbytesstudent, och en kusin till kusinerna, alla killar, och jag.
de spelade skjutskjutspel och jag tittade på.
fattar inte tjusningen.
aja.
vi fick god middag och princesstårta iaf.
:D
innan dess var det uppvisning med pacific i tuve.
och innan dess åkte mina vänner artistisktparprogram.
alltid lika sjuka idéer!
nice iaf.
massor av gulliga småttingar som åkte slingan,
och några duktiga, lite äldre åkare.
Lille teamet (Team Ocean) åkte uppvisning vid lunch.
det såg jag inte men de åkte nog bra, inte hört någon som klagade iaf.
nu väntar jag på att telefonen ska bli ledig.
tove ska ringa och sen ska jag ringa staffan.
good luck!
kanske får bli msn idag vännen?
jag måste nana med vettu!

snart kommer studiebidraget!
nya converse?
knappast, isf kommer jag få leva på svältgränsen denna månaden med.

puss

Kommentarer
Postat av: sofia

bra jobbat i helgen

Postat av: syrran

good stavas med två o annars blir det gud. så anja du får la spara halva studiebidraget från denna gången och så kan du köpa dom nästa månad.. puss

2008-02-25 @ 11:02:17
Postat av: Anonym

Heheh har du inte sett käre björn på parlamentet? han e rolig =) har inte sett vad han gjort på de senaste delfinalerna av melodifestivalen... =P

2008-02-25 @ 16:16:35
URL: http://whatcarolinedid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback