söndrigt

ännu en håltimma att genomlida.
trotsade mitt godisförbud och köpte Exotic Snacks.
staffan trotsade sitt onyttighetsförbud och gjorde det samma.
han har klagat på mig hela dagen, tycker att jga är torr och tråkig.
stackarn.
men vad gör man inte när någon brutit ens skåpnyckel??
GRRRR!
köpte mobilpengar, onödigt. dom tar ändå dlut så jävla fort.
mina senaste hundra gick åt på tre-fyra dagar.
fyfaaan.
inga nya mobilpengar innan nästa studiebidrag!

kommer stå på isen fem dagar denna veckan.
segt men det löser sig nog.
men vi är irriterade!
eller hur!

nu ska jag publicera så att staffan får nåt kuligt att läsa, dock slår jag vad om att han kommer klaga på mitt tråkiga inlägg. men vem bryr sig?


PUSS

Kommentarer
Postat av: Staffan

Faktiskt helt okej blogg-inlägg. Gillar dock inte att du nämner mig vid namn ett flertal gånger.. Förresten köpte du mycket mer naturgodis än mig. FETTO!

2008-02-18 @ 15:29:04
Postat av: syster

om du undrar vad jag önskar mig i födelsedagspresent av dig så är det en stor påse grönisar. :)

2008-02-18 @ 19:08:57
Postat av: sofia

sjukt irriterande !! love ya darloo

2008-02-18 @ 20:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback