"stäng dörren, den slår annars!"

tvåhundratjugo sekunder.
 underbart åk.
jag är väldigt nöjd.
är så glad att detta åk fick sätta punkt för årets tävlande.
poäng: 36.67
säsongsbästa.
personerbästa?
kommer inte ihåg.
tror att det förra var 36.66
isf åkte vi en hundradel bättre idag!
:D
man får glädjas åt de små sakerna.
åt de där hundradelarna och åt den där känslan.
känslan är dock inte liten. kommer leva på den hela nästa vecka.
nu gäller det bara att vi åker lika fint imorgon.
blir inget flygplansprogram på km för mig och sofia imorgon.
bara uppvisning med teamet.
det ska gå bra!

det är svårt att skriva blogg när man pratar i telefonen medn STAFFAN (är du glad att jag nämner ditt namn idag vännen?)
så jag återkommer senare med ett roligare blogginlägg som ni troligen uppskattar mer än mitt blajblajsnack!

puss

Kommentarer
Postat av: Staffan

Men SHIT!!! Nu gjorde du typ en grej av att nämna mitt namn så nu betyder det inget ändå!! Jag vill ju se dig nämna mig så där i förbifarten utan någon speciell anledning liksom. Det hade vart mer autentiskt..

2008-02-23 @ 22:57:31
Postat av: anja

men du tigger och ber om det. så då blir det på det sättet. i framtiden kommer jag garanterat nämna dig i förbifarten! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback