tjockar mig som fan

känner hopplöshet.
kommer aldrig bli kvitt mitt sockerbeoende.
det är inte det att jga vill gå ner i vikt eller så. bara det att det är så jävla jobbigt att alltid vara sugn på godis och kakor och skit.
dagen började fint.
drack varm mjölk, istället för varm oboy och åt två rostade mackor.
åt i bamba, drack iofs juice till maten. staffan sa att det va okej.
köpte naturgodis med massa kalorier på håltimman .
kom hem  åt kyckling till middag och sedan näst in till matade mamma mig med citronpaj och glass.
sen dess har jag känt hopplöshet och steget till att ta fram fair tradechokladen var inte långt.
så nu sitter jag här, har just ätit en skål med glass och riven choklad!
och fyfaan va gott det var!
hejminaigenslammadeblodkärl säger jag bara.

puss

Kommentarer
Postat av: syster

men gröten nu känns det som om du börjar bli lite hysterisk. är det jag som smittat dig? man kan äta socker. men jag tycker du ska äta clementiner och äpplen och päron istället för godis. ha alltid med dig typ två - tre frukter till skolan!

jag har uppdaterat min blogg faktiskt! om det nu är någon som gillar film som läser här hos anja. staffan kanske? maja? sofia?
kolla in iaf!
hej hopp! :)

Postat av: linnea

anja, det finns en sak som är ännu värre än att vräka i sig onyttigheter. Det är att inte kunna äta alls för att man lider av magsjuka:s

Sen har jag aldrig fattat grejen med att man inte ska äta onyttigt, nej jag säger som klara: "Är det gott, så är det bra"

peace

2008-02-20 @ 11:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback