again

Grå himmel idag.
Jag är stolt över mig själv.
drog mig upp ur sängen halv tio.
vill börja vänja om mitt dygn, onödigt.
kommer säkerligen vända tillbaka det i helgen.
Ska baka chokladkaka med valnötter och vinbär sen.
när pappa handlat, kakorna är till pappas lunchgrej här på lördag.
fest imorgon. hoppas det går bra, med tanke på all planering.
all tid och alla pengar som  gått åt.
det blir säkert bra.
positivism.
tove sa att det heter optimism men det skiter jag i.
jag ska vara positiv i år.
som fan.
det är grå himmel idag men det gör inget.
det regnar ju inte.

Puss, ha en bra dag!   : )

Kommentarer
Postat av: sofia

hoppas du har det bra sötnos :) kanske ses ikväll om du me provar klänning? looove

Postat av: maja

jag vill skriva nått men kommer inte på något o skriva :(
aja hoppas du mår bra iaf :)
poss

2008-01-03 @ 17:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback