ahhhhhhhhhh!

snart!
om två och en halv timme åker vi.
mamma, pappa, tove, farmor och jag.
till lokalen i nya varvet.
det blir välkomstdrink, mat, mat, efterrätt.
det blir presenter, musik och tal.
jag ska fan hålla tal, tillsammans med tove.
MY GOD!
börjar fan bli nervös.
fanfanfan!
aja det löser sig..
tänk positiv : )
det är bra att vänja sig och det kommer gå bra!
HIPP HIPP!
laddar med britney nu.
tove kommer mobba ihjäl mig,
skitsamma! :P

ha en jättebra fredagskväll!

och ni kan glömma att få tag i mig ikväll.
kommer hem vid två och har inte med mig min mobil.
pusspuss

/anja


Kommentarer
Postat av: sofia

ha en bra kväll nu anja o lycka till med talet

Postat av: maja

good luck chuck(anja):P

2008-01-04 @ 20:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback