Borta

Nu har hon åkt.
syrran har dragit till umeå.
hon är helt underbar!
hade mer separationsångest än jag någonsin sett henne ha.
litteraturvetenskap och träd lockar väl tillräckligt mycket för att få henne att lämna gratis livet hos oss.
klart att jag älskar dig Tove!




Imorgon är det söndag, det är den tjugonde Januari.
det är tävling i Mölndal.
första tävlingen för i år.
det känns.
börjar bli riktigt nervös.
men det kommer gå bra.
vi kan programmet.
klänningarna är jättevackra och vi är grymma.
vi kommer garanterat vinna och säkerligen göra intryck.
vi kommer till åby ishall för att kämpa imorgon.
längtar tills det är över.
längta, längta inte.

image231

Kom till Åby ishall klockan 13.00, söndag om du vill se.


puss

Kommentarer
Postat av: Emma

det var jättefint anja!

2008-01-21 @ 15:45:01
Postat av: syster

jag älskar dig också anja!! just nu är jag helt utpumpad och gråter och äter... livet är fan hektiskt. saknar dig!
puss
t

2008-01-22 @ 21:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback