det kallas demokrati

jag har hunnit med massor idag!
skoldagen började med engelskaprov, grammatik.
jag låter det vara osagt hur det gick.
sedan var det köttfärssås i bamba och lite rast.
natur och matte.
köpte godis och gick liite tidigt från skolan.
Ojdå    : /
hahahahhahahaaaaa
sedan började det roliga!
det började med att jag och staffan strövade förbi bältesspännarparken.
jag provade om isen gick att stå på.
(det gick)
jag snurrade lite försiktigt, allt för att inte skämma ut mig.
jag fick sedan för mig att jag skulle visa en omvänd trea som jag tidigare försökt förklara på golv.
jag gjorde utan fart men staffan fattade liksom nada.
jag tog lite fart och balanserade på vänsterfoten.
Hörde gapskratt, dock endast från staffan
var kall om röven och insåg att jag satt ner och hur förjävla kul det måste sett ut.
vi strövade lite till och drog hem när det blev kallt och skymningen var ett faktum.

väl hemma så åt jag middag och gjorde lite efterrätt i form av wokade kardemummaäpplen.
jag och pappa drog på önneredsbryggplatsförenings möte och det verkar inte alls omöjligt att jag kan få plats till sommaren 2009.
men jag har inte sett maken till uppgjordhet.
vafasen.
ta till exempel att det skulle väljas ordförande, sekreterare och sånt till mötet.
det nominerades en till varje post och mötet röstade JA med djup stämma.
det ahde knappt gått att nominera någon annan.
det var så uppgjort och det kallas demokrati eller kanske förtroende(?)
samma ordförande som sist och gången innan dess. 
aja. trivs gubbarna med att ha det så så går det väl.

google har förövrigt blivit lego :o
haha

puss, ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: Staffan

Ja det såg faktiskt oerhört roligt ut! xD *duns* så satt du på gumpen! hahahahahahaha så roligt har man inte varje dag! :D Såg inte riktigt lika graciöst ut som när Sofia gjorde nån sån där ball piruett på filmen du visa tidigare måste jag erkänna. :P

2008-01-28 @ 21:07:01
Postat av: sofia

haha roligt inlägg idag anja :D:D

2008-01-28 @ 21:24:59
Postat av: maja

hej heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

2008-01-28 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback